Gatufesten

Vaknade vid runt 12 idag av att det lät en massa hos grannen (dom höll på att bygga)
Gick ut och la mig och sola på studsmattan, riktigt härligt faktiskt.. eller inte, det var så himlans varmt. Nu dom här dagarna har det vart stekande hett ute. Skulle vara skönt med kanske en regnig dag nån dag, men bara EN.
Eller jag ska inte gnälla.

Iallfall, så åkte jag ner till stan sen och träffade issa. Vi gick där en stund.
Men vi hade inga pengar så vi köpte inget.. Vi tänkte spara tills imorgon istället. Då vi ska gå ner till gatufesten på kvällen, ska bli riktigt skojj faktiskt.
Jag gick inte i går då det var gratis inträde så jag skulle ha gått då, men mådde så dåligt så jag stannade hemma.
men men.

Ja sen så åkte vi hem till issa i allsta och packade med oss lite godsaker och gick upp till berget. Jätte fint och mysigt var det där uppe. Tog inte med mig kameran så kunde inte knäppa nå kort. Få göra det nån annan gång istället.
Sen så åkte jag hem och nu så såg jag nyss klar filmen 27 dresses med mamma.


See you later


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0