Ulvön

Tjenixen

Sånna här dagar är det tråkigaste som finns.
Sommarvädret har försvunnit och nu istället är det grått och regnigt, blåser och är kallt.
Men det är egentligen tur. Kommer jobba dom här tre veckorna nu och då är det bara bra att det är sånt här väder. Då missar jag inget.

Sen den 20 juli tar jag bussen upp till issas stuga i övik där hon och hennes familj är.
Och sen så tar vi färjan (eller vad det är) till ulvön och stannar där tills på fredag. Kommer bli skit kul.
Ja och sen blir det ju att  man jobbar igen.. men vad gör man inte för att få lite cash.

Nu ska jag ta och plugga <-- ja plugga. På español.
Har legat efter under hela året med spanskan så jag var tvungen att plugga lite under sommarn. Yippie.

Ha de gött


ulvön


Kommentarer
Postat av: hhelen

åååh, ulvön är den mysigaste ön som finns!

2009-07-11 @ 14:01:14
URL: http://vibratiioner.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0