äntligen



Idag vid 14 tiden så ringde dom från Northbike och sa att den äntligen hade kommit.., ni förstår inte hur glad jag blev! Väntan blev exakt 7 veckor och 6 dagar, alltså nästan 2 månader.
Iallafall så körde jag från northbike hem till mig och körde jag i nån timme förbi några i min släkt för att "skryta" lite för dom.
När jag kommer till mormor och morfar så har dom en ganska stor grusväg in till deras, a vad ska man säga, gård.
Där förstår ni skulle jag vara lite duktig, så jag körde på full gas in dit, och då var ja tvungen att stanna satt jag inte skulle krocka med bilen, då sladdar hela moppen och välter ( jag han att hoppa av) så jag fick inte moppen på mig som tur var. Men jag fick hur mycket repor som helst på högra sidan av moppen så den är jätte ful nu, plus att min kropp på högra sidan också är jätte repit, framför allt på benen och armarna. Ryggen och huvudet skadades lite också.
Vilken osis va?
Första dan som jag kör den och har redan råkat ut för en olycka.. inte bra!

Sen nu på kvällen så åkte moa förbi så jag hann träffa henne en liten stund.
                                                              
Ska se på film nu.
Ha en bra kväll



Kommentarer
Postat av: sandra

haha otur gumman<3

2009-06-18 @ 22:27:33
Postat av: sandra jönsson

smart tjej :D <3

2009-06-20 @ 17:18:30
Postat av: amanda janson

jag vet:)

2009-06-24 @ 21:02:51
Postat av: Emma Magnusson

Fin moppe! :)

kram

2009-06-24 @ 21:22:41
URL: http://cczt.blogg.se/
Postat av: amanda janson

taack:D

2009-06-25 @ 17:53:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0