Bride Wars



Klockan är nu halv 10 och jag borde egentligen ligga i sängen och sova eftersom jag inte har nån skola att gå till. Men det gör ja inte. Jag vaknar nästan aldrig senare än 10, det går bara inte. Det känns som jag sover bort hela dagen om jag sover längre än 10 (vilken jag egentligen gör också).

Nu sitter jag och myser i soffan med täcke och kudde, en kopp te med mint smak framför mig och så ser jag på Bröllopsduellen (Bride Wars). Med Kate Hudson och Anne Hathaway som huvudrollerna. Som snälla mamma hyrde åt mig.

Emma och Liv har varit bästa vänner hela livet och delat allt, även drömmen om det perfekta bröllopet. Men när det sker en dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag, samma tid, på samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight!

Ja, än så länge så är den jätte bra. En typisk tjejfilm kan man säga.

Idag är det samma tråkiga väder som igår-förutom att det inte regnar - men man känner på sig att det kan börja regna när som helst, det ser ut som de. Har inte hittat på än vad ja ska göra men det blir nog att jag går ner på stan och köper upp för mina konf pengar som är kvar. Sen blir det att spara!
Här kommer en trailer från Bride Wars.


Kommentarer
Postat av: frida

filmen är jätte bra!

2009-06-18 @ 13:55:38
URL: http://frettle.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0