look into my eyes

Godmorgon


Ligger i sängen och myser med en kopp te(som vanligt) och ser på en film, 13 snart 30 heter den, jätte bra film faktiskt.

Igår så gick jag på bio och vi såg på Änglar och Demoner. Filmen var hur bra som helst, den började lite drygt men i slutet så var den skit bra. Vissa scener blev man lite rörd av.
Har ni sett Da vinci koden? Den har typ samma berättelse eller vad man ska säga, fast Änglar och Demoner var så himlans mycket bättre, rekomenderar att se!

Idag ska ja vara med moa och issa och jag tror att vi har bestämt att vi ska gå ner på stan, fast vet inte än.. vi får se vad vi gör.
Sen så kommer jag vänta på ett samtal hela dagen för ja ska nämligen få min moppe idag.
Har väntat nu i 7 veckor på den...7 VECKOR!! skandal om jag får säga det själv. men men.
Dom tror att jag kommer få den idag, men det kan även bli i morgon. Fast så har dom sagt nu i 7 veckor så jag vet inte. Men jag hoppas att jag får den idag i allafall.
Ska kliva upp och ta nånting att äta till teet nu.

Bye.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0