Summerday

Nu har äntligen sommarvädret kommit! och det är en av anledningarna att jag inte skrivet på ett tag nu.

Ska försöka skriva kortfattat vad jag har gjort dom här dagarna, men jag kommer knappt ihåg.
I måndags så tog jag moppen till birsta för att äntligen få träffa anna som äntligen har flyttat hem till sverige igen. Vi gick en stund på birsta sen så åkte vi ner till stan för att träffa malin och issa.
Vi knallade runt på stan ett tag och sen satt vi oss på barista och myste och satt där ett tag.
Sen åkte malin och issa hem. 
Och vi åkte hem till anna.
Sen åkte vi hem till mig och åt, sen kom issa och senare gick vi ut och knäppte massa kort på kvällen.
Sen sov dom två hos mig
Igår så var jag hos min mormor, och idag så åkte jag ner till stan och gjorde tre flätor på vänstra sedan. Sen fick vi besök så resten av dagen kommer jag nog tillbringa hemma plus vara barnvakt.




isabelle



isaballe anna jag


anna och issa


anna och jag




Ha en fortsatt härlig sommardag

Kommentarer
Postat av: d.w

fina kort:)

2009-06-25 @ 18:09:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0