Tant Anki och Fröken Sara

Hej alla trötta.

Gick ner till moa efter att hon hade vaknat idag då, var där en stund medans hon fixade sig, sen tog vi cykeln ner till stan (vill bara säga att jag älskar moas snygga damcykel) iaf där så mötte vi issa. Hittade ett par leggins på hm. Ska börja köpa mina leggins där istället för gina. Har gjort en liten undersökning och det visar sig att hm's leggins är så mycket bättre än ginas, dom håller mycket längre, plus att dom är 20 kr billigare! och det är mycket för mig som köper leggins nästan en gång i månaden för jag lyckas alltid fastna, skrapa sönder, eller bara slita sönder dom väldigt snabbt så det blir att jag köper leggins väldigt ofta.
Sen så gick vi till Tant Anki och Fröken Sara, det är ett jätte mysigt café lite grann utanför själva stan. Plus poäng till dom för att det är så himlans mysigt där, jätte god mat, fika, kaffe m.m och trevlig personal. Minus poäng är att det är så *pip* dyrt, skulle absolut sätta mig där och fika mer ggr om det inte hade vart så dyrt där, min plånka gillar inte det.
Sen åkte issa hem för hon skulle ha ett kalas, grattis till dig issa förresten, även om du fyller år i morgon egentligen.
Efter det cyklade moa och jag hem till mig i alla dessa långa uppförbackar. Hur jobbigt som helst var det!
Hatar sundsvall, själva centrum ligger liksom i en grop runt allt annat.

Aja när vi kom hem så ville vi baka cupcakes men såklart hade jag inte material som tex ägg (vilken man borde ha egentligen) så då fick vi cykla till konsum och handla lite grejes sen åkte vi till moa istället och baka där.
Ja sen på kvällen så ringde ja pappa om han ville vara snäll och hämta mig eftersom jag har åkt/gått runt så mycket så jag var alldeles trött i bena och hade bara shorts och en tunn tröja och det blev kallt på kvällen.. kalla mig inte lat.

btw- fick inte min moppe idag heller.


Dagens bra- Perfekt gå-på-stan-väder..
Dagens tabbe - Det första jag gjorde när vi kom till stan var att vi gick in på Kicks och jag hittade en parfym som jag tyckte luktade gott, jag sprutade några sprut på mig, sen när vi går ut så känner jag hur äckligt det luktar.. skit äckligt t.om. Så den äckliga lukten har jag burit runt på hela dagen idag.


Godnatt bebisar


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0