Montreal Dag 7: Koreansk middag.

Hellu alla där hemma i Sverige.

Idag började vi dagen med en Garage Sale som vi hade. Vi sålde klart nästan allt innan 11 (!).
Trodde aldrig att det skulle komma så mycket folk som det gjorde, men tydligen i Kanada så har dom mycket sånt här. Men kul var det.
Sen blev det dopp i poolen och solning (som vanligt) igen. Brände mig lite också, så nu har jag lite ont i ansiktet. Aja, får skylla mig själv. Höhö.


Sen vid middags tiden gick vi över till grannarna och åt Koreansk middag. Det var mycket nytt för mig där, men gott var det iallafall:)
(Hade lite svårt att få i mig sushin men resten var helt okej!)


En "söt" liten bild på Anna och mig som äter nå pizza/pannkaka med grönsaker och annat skojj i. (Halft röda slitna ansikten har vi ingen lust med att visa upp idag)

Vi avslutade dagen med en film. Kom ej ihåg vad den hette.

Japp, så har min dag sett ut idag. Rätt så slapp och skön dag faktiskt.

Nu blir det nog en till film innan vi lägger oss.
Godnatt♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0