Mycket snack och lite verkstad

Har haft mycket att göra de senaste dagarna så bloggningen har liksom fått gått i andra hand. Illa.
 
Men iallafall så har jag haft en riktigt bra helg. Fredagkväll bestod av ett antal härliga människor hemma hos Issa. Orkar inte berätta allt som hände, men det var en naiz kväll iallafall. Sen sov jag, Isa, Rebecca och Stina över där. Lördagmorgon blev så blev det städning och slappning. Sen på kvällen så drog vi till Rebecca (bilderna kommer då jag fått dom av Line :)) 

Måndag var det första skoldagen
. Samhälle-Ekonomi på Hedbergska är vart ja kommer befinna mig de senaste tre åren då. Klassen var ju inte den bästa men jag överlever (förhoppningsvis). Jag tror (och hoppas) att det kommer bli tre grymma år iallafall.

Ajust det, gissa vad jag gjorde igår då? 

Säger bilden nånting kanske?


Jo gott folk, jag körde bil för första gången. OCH tro det eller ej, DET GICK BRA!*happyface* Känn er ägda ni som trodde att det INTE skulle gå bra! HAH
Fattar ni hur jääkla grym ja var!??? Hade panikslagna föräldrar och en syster som passagerare men jag var så lugn och cool så. sToLt. 
Jag kommer bli världens bästa bilförare när jag blir stor!

Ååhhh.. har så mycket mer att skriva men så lite tid. Har annat för mig liiiksom.
Avslutar inlägget med ett Adjö.

Adjö♥ 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0