packat och klart.

Shit, imorn är det skolavslutning. Sista dagen klassen är samlad, uscha så hemskt.
Blir nästan lite gråtfärdig när ja tänker på det. Sen kommer det bli kul att börja på en ny skola med nya klasskompisar också.. men ändå!

Nånting mer som händer imorn är att ja åker till MALLORCA!!! wiiihoo va ja längtar.
Två veckor borta från sundsvall, gud så härligt :) Eller det är egentligen inte imorn, typ kl 4 på söndag morgon men vi åker bil till sthlm på natten så det kommer bli en lååång och jobbig natt ;P Skitesamma.. det är helt klart värt de!


Idag så var det som sagt höglunda loppet, men alla var ju som vanligt inte med. Vi satt och stekte i solen med hamburgare, festis och glass istället.. yummieee.
Sen drog ja hem och packa. Min resväska är för liten :( Får inte plats med de ja behöver. Buhu. Sen la ja även in massa nya låtar till mobilen så ja har nått att lyssna på under resan.
Sen blev det birsta med M och Lill M. Fick med mig en tröja, bikini och solglasögon.
På kvällen stack ja till anna och sedan drog vi till höglundish där resten av sundsvall var. haha närå. Men vi träffade iaf stinis, hannis och sofis. Drog sedan hem tidigt igen eftersom min huvudvärk inte ville lägga ner. Fy föön va sur ja blir på huvvet mitt.

Nä nu ska ja lägga mig och sova, så ja orkar med morgondagen.
Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: julia

jobbigt att skiljas från klassen :S kul att åka till mallis :D

2010-06-11 @ 14:33:59
URL: http://jjuliees.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0