The Sky's The Limit

Hmm.. hej.

Ska försöka sätta mig vid bloggen lite oftare och skriva, men nu har ja bara inte haft ork och tid.

Idag så känns det för första gången på länge som jag mår bra, alltså i ryggen och annat. Känner mig pigg (konstigt nog) och det har ja inte gjort på länge! Så idag är jag glad:)

Kl 3 blir det iallafall bio med M, Lill M och kussen min och sen efter det så blir det fix fix tills kvällen. (om jag ska ut) får se om ja orkar.

Nej men har verkligen ingenting att skriva nu eftersom mitt liv är så otroligt booring och jag kommer inte på nånting så det får bli ett hejdå.
 
Hejdå!

Jason Derulo - The sky's the limit♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

okej, låter som en mysig dag :) jag har varit i skolan en timme bara så ska vila lite sen blir det fest ikväll ;) kram

2010-03-12 @ 11:37:18
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: alex

Svar:

Skönt att allt är bra med dig,

med mig är det också bara bra tack =)

2010-03-12 @ 17:47:53
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0