ooh så varmt

Gud så härligt väder det är ute nu, fast det kunde ha varit lite lite varmare. Men ja ska inte klaga.

Kom nyss hem efter en moppetur med lill M. Köpte även hårfärg påväg hem, mörk brunt. Så då blir det färgning för mig ikväll.

De senaste dagarna har väl inte hänt nått specielt. Det har varit fint väder ute, så jag har för det mesta varit ute eller på stan. Sen har ju pluggningen inte glömts bort heller så den har ja klämt in lite här och där.
Hade även spexfoto i torsdags. Kan ju säga att alla var super snygga.


Igår så kom malin, anna och elin hem till mig och vi fixade oss och sen drog vi iväg till norra berget där resten av sundsvall var kändes det som. Det var mysigt där och vi stannade där ett tag. Men ja kände mig bara sämre och sämre för varje minut som gick så runt halv 12 så stack ja hem och somna.

Ikväll vet ja inte vad som händer riktigt, det ända ja vet är att ja ska träffa malin och anna, sen får vi se vart vinden tar oss.


Lite bilder från mig och malin igår.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



Hoppas du får en toppendag :) <3

måste bara fråga håller du på med någon sport? isåfall vilken?:D

2010-05-22 @ 15:06:08
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv; hehe nej alltså jag gjorde en liten undersökning om sport i bloggen i typ går ;D

2010-05-23 @ 23:14:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: allie

spexfoton är så kul!

2010-06-10 @ 12:09:04
URL: http://alexandrastil.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0