Härliga dagar

Sitter nu uppe med mamma i hennes syrum. Hon sitter och syr min klänning till vårbalen/festen som vi 9:or har den 9 juni. Än så länge så ser den skit bra ut :)
Själv så sitter jag och fösöker göra klar min uppsats som ja skulle ha gjort klar för länge sen. Illa illa.

Var ett tag ja skrev (som vanligt) och ja ska säga att jag har haft de riktigt mysigt de senaste dagarna.

Vi kan börja med i onsdags då vi var ett gäng som grilla i Grenforsen. Hade det riktigt mysigt då.
Sen sov vi över i malins husvagn.


Grenforsen

Torsdags fick vi besök av mayas farmor och farfar. Så då blev det birsta och shoppa loss. Hittade lite grejer iallafall.
Fredagen blev det en lugnkväll med hyrfilm och popcorn.

Igår så var vi nå st som träffades i norra för att grilla, men ingen hade tillbehör med sig så vi stack med mopparna och åkte runt i hela sundsvall (lite överdrivet) vi hamnade i sidsjön, petersvik och till sist hamnen där det efter ett tag kom massa annat folk så där stannade vi under resten av kvällen.
Runt halv 2 åkte jag och anna hem till mig och somna nästan på en gång.

Nä nu väntar uppsatsen.. byeebyee♥


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, är du intresserad av att fynda kläder fr fem kr - besök gärna min blogg. Tack

2010-05-18 @ 17:08:10
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0