Dåligt Amanda

oj oj OJ, vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska skärpa till mig, skriver nått inlägg och sen blir det inte av nå mer.

Men jag har ju faktisktt världens sämsta ursäkt "Jag orkar inte" Vilket är helt sant också. Jag är såå otroligt trött på dagarna och har fått i mig en förskylning som aldrig aldrig försvinner, som gör mig ännu tröttare. Så ja, jag orkar inte.

Nog om det.

Eftersom jag har missat och skrivet på så många dagar så orkar jag ju inte skriva allt. Då skulle jag få hålla på att skriva enda tills imorgon, och det har jag absolut inte tid med idag.

Men vi börjar om med bloggningen nu då, och så ska jag försöka skriva åtminstone ett inlägg varje dag, det ska väl måsta gå iallafall?

Men först, drar jag till jobbet:)

Bajsbajs♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0