Oooops!

Oj oj vad tiden gått fort. Har inte alls hunnit med bloggen nu i helgen. Jag har verkligen haft fullt upp!

En liten sammanfattning om vad jag hållt på med i helgen.
Jag har umgåtts med Emma, Issa, Gustav- biteline- södra berget- umgåts med familjen -middag med Helene och Farmor- hyrt film-shoppat på birsta, ikea- mtv- och köpt en ny skinnjacka och mobil.

Galaxy S i9000 (wannabe iphone)
Än så länge så tkr jag att det är en as grym telefon;)



Idag har jag varit barnvakt åt lillsyrran min och sen på eftermiddagen så åkte ja till timrå.
Nu blir det ner i sängen och spela sims 3, ska ja erkänna så har ja blivet en sims nörd igen. Hua-hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: gabbi

hur mycket kostade den?

2010-11-02 @ 17:09:09
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: har inte hänt ngt speciellt, själv då? :D

2010-11-02 @ 18:00:49
URL: http://decevven.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0