Blogg renovering.

I'm alive people. Blogglusten försvann där ett tag tror jag. Men nu är den tillbaka!


Har varit hemma idag från skolan pga av förskylning och ryggont.  Passade då på att pilla lite med bloggen och woops så blev det en liten blogg renovering.

Förra designen.


Den är inte riktigt klar än, lite små slipning här och där och sen så!

Bilderna sen tidigare inlägg kan se lite konstiga ut eftersom jag gjort den här designen lite smalare i bredden.



Just nu sitter jag framför teven och dricker lite the medans top model går. Det är ett gammalt avsnitt som gått flera gånger på teven men, whatever. Lika bra ändå liksom.


Funderar lite grann på hur jag ska göra ikväll men det blir nog en hemmakväll ikväll med Tacos och film med familjen. Tror verkligen inte jag orkar något annat. Men det är mysigt de'å.

Nu ska jag gå och mysa ner mig lite grann i filten och bli frisk.

puss

Kommentarer
Postat av: liindblaads

joo de e fint med mid :D



dt samma :D

2010-10-08 @ 19:52:55
URL: http://liindblaads.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0