Mysig promenad i de kalla höstvindarna

Shit vilket höst väder det är ute nu. Det riktigt blåser ute, och kallt har det blivet också. Fast själv tycker jag bara att det är lite mysigt:)

Tog mig ut på en promenix med Mamma och syrran för ett tag sen. Kände att jag behövde komma ute lite efter 2 dagars isolering i hemmet (typ) för att bli frisk.
Men det var riktigt mysigt och självklart kom kameran med också! så passade då på att knäppa lite bilder.

Kände dock att det inte var så smart av mig att inte ta på mig något på huvudet nu när jag redan är förskyld. Mina öron tyckte inte riktigt om det.
Är egentigen inte alls ett fan att ha mössa på mig, inte ens då det är flera minus ute, men ibland måste man väl ge med sig lite, för sin egen skull.

Lill M och jag


Ska snart börja göra mig i ordning lite grann för en trip till Birsta. Behöver lämna tillbaka lite grejer där.
Tjarå


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jättefin blogg!! :)

2010-10-10 @ 17:57:00
URL: http://ankisen.blogg.se/
Postat av: JNY ©

Som fan, och det värsta av allt är att de har skett ETT TILL NU IKVÄLL, 3 överfall på en dag här i örebro.. alltså är han inte ett dugg jävla rädd..

och det är fan läskigt :s :S :S

2010-10-10 @ 21:50:02
URL: http://duvethonjny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0