Okej, nu ska vi se.

Jag har inte mått så bra det senaste dagarna, och ryggen (som jag har problem med) har inte direkt gjort det nå bättre. Så min blogglust har inte riktigt varit med mig.


Men ja kan ju berätta lite grann vad jag gjort de senaste dagarna.

I söndags så tog mamma och jag tåget från Örebro till Sundsvall. Hela tågplaneringen gick inte nå bra alls. Alla tåg var 2-3 timmar sena, så vi fick ju vänta rätt så länge på det där jäkla tåget. Så vi kom nog hem runt 23,00 tiden (då vi skulle komma hem runt 20,00).
Sen när vi skulle kliva av tåget så visade det sig att det bara fanns en väska kvar, och det var INTE min väska. Så nån hade tydligen tagit fel väska. Där mitt smink, böcker, laddare, kläder och andra småsaker fanns. Det gjorde ju mig en aning förbannad och less.
Det stod ett namn på väskan och telefonnr så vi ringde ju den tanten som då bodde i Hudiksvall.

Det ordnade sig efter ett tag så nu har jag min väska och allt här iallafall:)

Måndag och Tisdag har jag bara legat ner och kollat på teve och sovit. Har inte orkat gjort något annat. Och idag så blir det väl ungefär samma sak. 
Kul va?


Lägger upp en suddig bild som knäpptes förra veckan, så det inte bara blir massa text.

Hörs♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Varsegod:D



okey :D

KRAM

2010-10-27 @ 12:57:13
URL: http://jokeeer.blogg.se/
Postat av: naliie

Tack detsamma :D

2010-10-27 @ 12:59:12
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Maria

tjena..=)

det e bara fint här..

vad gör du nu då?

2010-10-27 @ 13:49:12
URL: http://gossimia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0