Sitter fortfarande på tåget..

... men snart så stannar vi i sthlm!

Men gissa vad jag såg när ja vakna från min tupplur som ja hade? SNÖ. I Uppsala. Hualigen.
Dock var det ju riktigt kallt i Sundsvall också i morse så de skulle säkert ha snöat där också om det hade regnat, eller det kanske snöar nu där också? Vet ej. Men skitsamma. Uscha.. vill verkligen inte att snön ska komma, blir ju ledsen.

Så fort vi stiger av tåget ska jag och mamma springa till Subway där vi ska äta. Eftersom Subway har försvunnit från Sundsvall (tragiskt nog) så är det ju självklart att man passar på att äta där då man har tillgång till de, right?


Nu ska jag slumra till de sista minuterna innan avstigningen, tillsammans med  paperweight.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0