Ingen bra morgon..

Godmorgon, haft en bra morgon? Inte jag..

Vaknade hur tidigt som helst och kunde inte somna om så nu är jag hur trött som helst. Känner mig snorig, ont i halsen och allmänt sjuk. 
Slog i huvudet när ja skulle gå till frukosten så jag är alldeles röd och blå där nu. Satt mig sedan vid datorn och upptäcker att jag inte kommer in på facebook med min epost och lösen!!!! går sedan för att lugna ner mig och sätter mig och äter frukost, spiller ut mjölken på mina kläder som ja skulle på ha på skolan idag. Förbannad jag blir på allt nu asså. Så jävla less på allt! åååååhåhhhhh. Buhu:'( 

Nä nu blir det att kolla igenom lite på internet för att se vad som hänt med min lilla fb<3.


För att prata om något annat så kan jag ju berätta vad som hände igår.
Issa kom till mig på morgonen och vi myste på med film och riktig hotellfrukost. Sen sprang vi till tonhallen och kolla på Sanna Nielsen och nån Taube som hade en liten konsert.
Sen blev det skola som vanligt och sen sluta vi. Blev bara hem och ta det lugnt efter skolan eftersom jag börjar känna mig lite sjuk. Har bara väntat på det.


Här får ni lite egobilder på mig.



Pözz

Kommentarer
Postat av: Cookie

Jättesnyggt hår du har!



Om du är intresserad av sex å sånt, kolla blogen ;)

2010-09-23 @ 19:17:17
URL: http://lovesexlife.blogg.se/
Postat av: novembersara

SV: Ja, alltså, han är så smart och har sån bra humor! Ungefär som på tv :)

2010-09-23 @ 20:53:17
URL: http://novembersara.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0