Ont i fötterna

Måste bara ge ett stort plus till linjen jag går på. Samhälle- Ekonomi. 
Jag känner mig riktigt avslappnad och utvilad när jag sitter på lektionerna. Och jag riktigt stormtrivs i klassen min. 
Vi sitter på skolan och råpluggar riktigt rejält på lektionerna(oftast iaf). Så vi lyckas alltid bli klar med allt innan vi går hem. Så det är ett fåtal gånger vi får läxor. Det har kanske hänt 1-2 gånger som vi har fått nån samhälle läxa, sen har vi i och för sig en läs läxa en gång i veckan, men den är ju inte alls så farligt.
Prov har vi inte haft nå än heller, och jag vet inte av nå prov som vi ska ha på den närmaste tiden heller. Lärarna tycker liksom inte att vi ska stressa på med sånt på en gång.
Ja som sagt, jag riktigt stormtrivs. (Än så länge iallafall).
Vet inte om det är just skolan som är så här, eller om det är linjen. 
Sen är företagsekonomi också jäkligt bra och intressant att kunna i framtiden:)


Så alla där ute som inte vet vilken linje ni ska välja. Välj Samhälle- Ekonomi, jag tror verkligen inte ni kommer ångra er!

En nöjd Amanda var bara tvungen att få skriva av sig lite :)

Jo det om mina fötter: Åh gudars så ont i fötterna jag har just nu.

Hade friluftsdag med alla 1:or på Hedbergska idag och oj så mycket vi gick. Tror vi gick över 1,4 mil sammanlagt dit och tillbaka. Plus hem också som var en bit.
Då tänker ni säkert att 1,4 mil är ju inte så jätte mycket. MEN JO, DET VAR DET! Vi gick uppför i en smal liten skog nästan hela jävla tiden. Och jag, smart som jag är, hade på mig ett par skor som inte var så använda så jag har ju världens skavsår (blåsa) bak på båda mina hälar och är lite smått röd på sidorna. Men oj så kul jag hade:D

Sen tog ja cykeln och hämta lillsyrran på skolan, men hon var inte där så fick cykla upp och hämta henne på ett helt annat ställe- åkte hem och hjälpte henne plugga -baka- hade inga ägg så cykla vidare till M&M och hämta där- myste med Llll M med Emil i Lönneberga och kladdkaka- Åkte ut och övningskörde lite- läste en bok som vi fått från skolan.

Så har min dag sett ut idag.
Och förlåt för dålig upptadering men som sagt, har varit otroligt trött idag:)


Hugs & Kisses. ♥


Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: idag har jag varit ute och shoppat, riktigt kul!

vad har hänt hos dig då? :)



- ASIAT

2010-09-28 @ 20:33:49
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Lanah

Sv: Ja, jag älskar verkligen LV! :)

2010-09-28 @ 20:58:17
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: miranda- drömmen om att bli storbloggare.♥

hej,

skulle du kunna gå in på min blogg, kika lite längre ner på sidan,

tills du kommer till några reklamer på:

filtar, parfym, örhängen och gratisbio?

och sedan trycka på en utan bilderna?

det tar bara 5 sekunder av din tid, men betyder jätte mke för mej!



kraaaaaaaam!♥

2010-09-28 @ 21:45:08
URL: http://mirooo.blogg.se/
Postat av: ampelos

haha :)

2010-09-28 @ 22:27:25
URL: http://ampelos.se
Postat av: Cissi

fin bild :)

2010-09-28 @ 22:55:35
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Erica♥

söt bild:)

2010-09-28 @ 22:55:42
URL: http://eswensson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0