Gothenburg

Glömde min dator i morse (fråga mig inte hur ja lyckades) men det är väl så att ibland så glömmer även unga och friska saker också. Inte sant?

Kände mig iallafall otroligt handikappad idag utan den, förstår inte hur ja har klarat mig i 3 år utan en dator under skoltiden. Allt är så otroligt mycket lättare och roligare nu! 

Åkte iallafall till birsta en snabbis efter skolan för att leta efter hörlurar och datorskydd, måste ju självklart ha rikitiga hörlurar till spotify istället för skolans skit hörlurar ;)  Hittade ett par rosa as snygga, som jag rikitgt längtar efter att få använda imorn. Sen datorskyddet som ja köpte visade sig att den var mycket mindre än vad datorn var, så den fick ju absolut inte plats. Surt asså.

Nu ska ja skriva ett dokument om miljöpartiet som jag och min grupp håller på med. Kan (ibland) vara rätt så intressant faktiskt.
Jao

Riktigt mysig låt.


Take care♥

Kommentarer
Postat av: aww

gilla ditt förnamn ;)

2010-09-16 @ 20:14:43
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Åhh taack :D

Va gör du? :)

2010-09-16 @ 20:19:39
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0