Min (piss)mobil vill inte samarbeta...

...så ni som försöker få tag på mig, räkna inte med att få nå svar.
 Eller så illa är det väl inte, men ibland kan jag varken ringa, får inte alla sms, alla får inte mina sms och kan ibland inte se missade samtal. Nån som känner igen sig? hehe livet leker.

Från en sak till en annan.

Slutade klockis 14 idag så tog mig en liten promenix till faster och kussarna idag :) Alltid lika mysigt att träffa gosungarna!

Sitter nu hemma och försöker få tag på moa (går dock inte så bra) men än ger jag inte upp!!!!!!!

Ikväll ska jag försöka mig på lite träning hade jag tänkt, har inte blivet bra med foten än, men ska försöka lite smått på rullbandet. Känner ju att man måste ta i lite med hårdhanskarna nu när sommarn börjar närma sig ;)

Bjussar på en fin bild.


puss på knäskålen


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0