påsklovet

Har haft fullt upp hela den här veckan så har bokstavligen inte hunnit med datorn alls nästan.
Men ja har haft en sjukt rolig vecka iaf. och jag har omgåtts med otroligt fina vänner :') Kan ju skriva lite kort om vad jag gjort iaf.
Jag har gått på stan, birsta, fikat, grillat i maland och sidsjön, gått på basket m.m. Sen så har jag även övningskört i 15 mil. lite jobbigt var det men det var ändå skit kul!

Idag har jag jobbat lite, sen blev det stan med issa för att bl.a. hitta presenter till malin och calle. Sen åkte vi hem, fixade oss, åt tacos och sedan åkte vi till calle där det var födelsedags firande:)

Nu blir det natti natti för min del och taggar inför morgondagen !!!!

smell u latero

Tumblr_lkcm3j7awt1qcxieko1_500_large

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0