Tepåse i ögat

Suger verkligen på att skriva i bloggen nu, men Emma har sovit/kommer sova i 2 nätter så har väl inte haft så mycket tid :)
Vaknade iallafall upp av att jag hade as ont i ögat och hande en liten "knöl" under ögonlocket. Insåg då att jag hade fått vagel i ögat. Kulkul säger ja bara. Seriöst. Det rinner tårar från ögat och jag är lite röd svullen där. Sexigt värre. Verkligen.

Tog iallafall fram cykeln idag och oj vilken vårkänsla man fick. Sommarn börjar närma sig gott folk!:) 

Emma drog nyss på match så nu är det bara att invänta henne innan hon kommer igen så vi kan utföra lite huskurer mot mitt öga. Läste att det var bra att ha en ljummen tepåse där, kan det stämma? We'll see. 
 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0