Friday♥

Softis dagis idagis.

För det första så blev det inge mycket företagsekonomi för oss idag därför att det börja lukta brandrök i hela klassrummet så våran lärare fick typ panik (det visade sig sen bara vara ett lysrör som smält) menmen.

Sen var det hedbergskas vårshow som vi kollade på (igen)

Och sen hade vi spanska då vi fick rita :)

En perfekt fredag på skolan dag.


Efter det drog jag, anna, marcus och emma på stan och kika lite, och åt även på McDonalds (nej ska inte säga donken igen (det var på fjortistiden)) och sedan drog vi till DanceWorld där issa och kajsa var.

GUD VAD JAG SAKNAR ATT DANSA. hatar min rygg :(


Nu sitter jag hemma och tat lugnt, och funderar på om jag ska göra nått ikväll eller bara vara hemma. Skönt det å.





Kommentarer
Postat av: frida

hoppas att du får en toppenkväll! :)

2011-01-28 @ 16:49:56
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0