Varför gråter inte Emma?

Shit vad den här veckan har gått fort, riktigt fort! Imorn är det skola, och det känns väl lite si sådär om ja ska vara ärlig.

Ska iallafall se filmen The day after tomorrow med mammsen nu, sen blir det attl läsa denna bok. Arboga mamman.


Började läsa den imorse och kunde hålla tårarna inne till en viss sida. Då kom snyftet. 
Fattar inte ens att jag läser den, men ja kände nästan att ja var tvungen. Insåg aldrig hur det var förns jag börja läsa den.  

Måste.bara.skriva.nån.mening.från.boken.

"Helikoptern som skulle ta mig till Uppsala lyfte. Jag satte mig upp på taket och vinkade och vinkade, och grät och grät. Min gammelmormor kom och tog Max och Saga i varsin hand. Sedan när barnen försvann ut på sin nya resa tillsammans med mormor Kajsa kröp jag ner i sängen i helikoptern och började kämpa mig tillbaka till livet. Jag fick inte följa med, inte denna gång. Jag svävade ovanför sjukhustaket i Örebro tillsammans med Max oxh Saga. Jag höll dem i mina armar, kramade och pussade dem så att det skulle räcka en hel evighet."

Åååh! :(

Nä nog om det,  nu blir det te och filmmys.

Latero♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0