Min födelsedag

Godkväll gott folk!

Som rubriken lyder - idag har det varit min födelsedag. Och jag kan inte ha firat den på nå bättre sätt!
Ska försöka göra denna dag kortfattad.

Tog ledigt i skolan idag för att mysa lite med mamma. Vi bakade, städade och hade det allmänt mysigt. Efter lunchen kom issa och då blev det ännu mer bakning. sedan kom emma, kajsa och anna också hit. Då klippte ja håret på anna och issa, och issa och kajsa färgade annas hår. en riktigt make over. sen blev det massa chill:) 




Runt 7 gick jag, issa och emma ner till stan och käka pizza med marcus och anders och satt där och chilla ett tag. 
Och sen drog vi till ida där det blev filmmys  med hon, anna, kajsa, rikard, adam och linus. 

 
Som sagt, har haft en toppendag idag! och tack för presenterna♥

Känner att det blev en ganska kort sammanfattning men orkar inte skriva nå mer. Ska upp tidigt imorn och jobba så nu blir det att dejta kudden :)

nattinatt

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0