Today is a new adventure

Tjeeenaree maaannneeeen!!

Kom för ett tag sen hem från jobbet och sitter nu
här framför datorn och gör absolut ingenting! Funderar på att göra klart de sista frågorna jag har på samhället slippa göra det på söndagkväll. Lite jobbigt det också liksom.

Sitter iallafall nu och väntar på min kära vän emma som ska komma hit. Sedan tar vi bussen och åker till härnösand och käkar subway där :) Och nej, det är inte onödigt med pengar. FETT VÄRT!! plus att det finns massa annat skoj där, eller hur? höhö


Avslutar detta inlägg med en hälsning till mina kära vänner issa och kajsa som är i västerås och tävlingsdansar. Åh vad jag hade velat vart med och titta på dem. Aja nästa gång får det bli.
Lycka till iallafall!

bajsbajs♥


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0