8 saker som irriterar mig

tio saker om mig själv.

nio saker jag gör varje dag.

åtta saker som irriterar mig.

sju rädslor/fobier.

sex låtar jag är beroende av.

fem saker jag inte kan leva utan.

fyra minnen jag aldrig glömmer.

tre ord jag använder varje dag.

två saker jag önskar att jag kunde.

en .person jag kan lita på.

 
                                                                     * * * * * *

♣ min dumma förskylning som aldrig försvinner.

♣ barn som går i 6:an som står ute och tjuvröker.

♣ hårfärgen i mitt hår som sakta men säkert rinner ut när jag duschar. och nej, det är inte toning.

♣ människor som tror att dom är nå, fast dom absolut inte är det.

♣ att one tree hill säsong 8 inte kommer ut som box förrän om 10000 år.

♣ alla b-skådisar på våra bästa år.

♣ facebooks nya "bild-visning".   update - fick reda på hur man ordnade det, f5.

♣ håkan hellström.


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Tack :) Allt väl? :)

2011-02-19 @ 13:35:27
URL: http://emmiev.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0