I'm back on track!

Okej.. ganska tragiskt inlägg jag skrev innan.. men whatevvvaa..


Min kära vän moa har nu övertalat mig till att börja blogga igen, hon kände sig så ensam eftersom ingen annan blogga så var gör man inte för henne? :)

Så.

Vi börjar om.


Har iallafall haft en jätte mysig dag idag. Slutade skolan runt halv tre och tog mig då till moa. Chillade där en stund och sedan drog vi till biteline och åt taco och glass buffé.. mumma! sedan tog vi bussa till birsta och shoppa loss... eller ja, moa shoppa loss.

Och äntligen, ÄNTLIGEN köpte moa en ny plånbok.
Hennes gamla (som hon haft sen typ 6års, eller till och med dagis)

Det var nog dags att köpa en ny? men. ganska töt ändå!


Hennes nya knäppte vi ingen bild på men ja kan säga att den var betydligt snyggare.


Lägger ut några fler bilder från dagens händelser. Dock inte alla, för vissa är barnförbjudna.




Jag sitter så gulligt och fint och läser om vilka som ska vara med på melodifestivalen i år.. sämst artister btw - och så moa som är skitglá över att hon hitta en ny plånbok. OBS... denna bild (+ en till) gjorde så att vi missade våran buss :(

Kommentarer
Postat av: moa

nöjd nu ja! :')

2011-01-25 @ 22:14:02
URL: http://rubarak.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0