host

jahapp då har man städat hela huset,, eller hela huset var väl lite att ta i men jag har städat mer än hälften av huset i allafall.
Anledningen till det var att jag blev så himlans rastlös,kunde inte sitta och kolla på tv för det pirrade så mycket i benen.  jag fick en städ-kick helt enkelt. Så jag tog fram dammsugaren och dammsög hela nedre och övrevåningen, plockade ur diskmaskinen och dammtorkade lite här och där, känner mig riktigt duktig faktiskt!
Hade endå ingenting att göra eftersom ja ska ner till mammas jobb halv 3 och jobba lite satt det är ingen idé att jag går ut och gör nånting kul.
Att jobba på sommarlovet kanske inte är det roligaste att göra men vad gör man inte för pengar?
Sen ikväll så blir det nog bio, Änglar och Demoner. är den bra? vissa säger att den är bra, andra inte.. hmm vi får se. Fast vet inte om ja ska ta kl 18 eller 21.
 Om ja tar 21,00 finns det en risk att jag somnar eftersom jag är så himlans trött nu på kvällarna. Ska höra med vad dom andra tycker.

Ska fortsätta med min lilla(stora) städning nu.
have a good day

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0