punkt

Jahapp, då var det ett tag sen ja skrev igen, har bara inte orkat skrivet och hunnit skrivet.
Men dom här dagarna så har jag badat och solat.
Igår så hade vi nån grillfest hemma hos oss då det kom typ 17 pers (tror ja), det var riktigt kul faktiskt. Fick också vara "barnvakt" åt en jätte söt bebis som var typ 9 månader -Katelyn hette hon - supersöt!

Iallfall.. idag så solade jag en stund på morgonen, sen så gick ja till anna, och vi gick ner till stan där dom har börjat fixat allt till gatufesteten. Trodde att dom hade tagit fram karusellerna men det hade dom inte gjort än ;d.

Jaa sen är det ju då gatufesten på onsdag till söndag. Ska verkligen försöka att samla ihop lite pengar så ja kan gå på iallfall en kväll, det är lite sent att fixa pengar nu, skulle ha tänkt på det tidigare istället...dumt av mig!
men på onsdag är det gratis inträde så då ska jag gå iallafall. Det kommer nog bli kul.
Vi verkar ha tur med vädret (Y)

Ciaao


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0