Stampen

Idag så har det nog varit lika varmt som igår... om inte varmare.
Solen har stekt på precis hela dagen. Har nog fått en aning brun färg på mig nu också, äntligen!

Iallafall så vaknade jag runt 11, åt frukost, och sen så gick jag till anna.
Det var det jobbigaste jag har gjort på länge... det kändes som det var 50 grader, jag hade en jätte stor väska som var rätt så tung så det var jätte jobbigt att gå till henne.
Sen så åkte jag, anna och agnes ner till stan och handlade en sallad och sen fick vi skjuts till stampen som ligger i kovlan.
Där badade vi. Det var jätte kallt i vattnet, men sen blev det varmare.
För er som inte vet hur det ser ut i stampen så är det en å (tror ja) där de forsar vatten <--- elr hur man ska skriva de.
Det är stenar överallt och man far runt i en liten gryta eller hur man ska förklara. Det är faktiskt jätte svårt att förklara.

Men iallafall, sen så gick vi upp till annas och agnes mormor och morfar och var där en stund.
Sen så åkte vi hem och nu sitter jag här inne och kyler ner mig. Har bränt mig i hela kroppen satt det svider överallt.
Inte bra!

Godmiddag

Kommentarer
Postat av: Clara

Hihi det var jätte gott =)

2009-06-26 @ 09:27:27
URL: http://claralindblom.blogg.se/
Postat av: amanda janson

vad var gott?;d

2009-06-29 @ 00:09:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0