Nya tag

Det här är  min andra och förhoppninsgvis den sista blogg jag skapar nu.
Anledningen till det är att jag glömt bort mitt lösen på den förra och olyckligtvis tagit bort mitt gamla mail så jag kan inte heller be om ett nytt lösen, otur... otur.
Menmen, det får bli nya tag nu.

Tänkte att det här är ett perfekt starta-en-ny-blogg-och-skriva-lite-på-den-väder eftersom det är universums tråkigaste dag idag. Regnet bara öser ner, det är kallt och grått ute, och jag har *pip* ont i halsen och känner mig hängig.
Sommarlovet har precis börjat och det ska vara sånt här tråkigt väder... kulkul säger ja bara. Få hoppas att det blir fint väder nästa vecka annars tar ja en sista minuten resa till spanien. Skulle vara riktigt mysigt faktiskt!

Men ska experimentera lite grann med bloggen nu och försöka att göra den bättre än den förra jag hade.

Take care.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0