you and me

Har vart en ganska soft dag idag.
Cyklade till min kära mormor och morfar (där även min lillasyster var) i det vackra, varma, underbara vädret - not.
Fick lunch där och såklart mormors goda kakor..mmmmm! Softade där i nån timme. Sen fick jag äran att klippa hennes hår och då tjänade jag en 100 lapp. Jag är en väldigt billig frisör.
Sen åkte jag hem och åt, duschade, kollade på tv.
Åkte sedan till moa vid 20,00 tiden. Vi kollade på en film m.m sen cyklade snälla moa hem mig i de blåsiga vädret.
Kom alldeles nyss hem och ligger nu i sängen med en kopp te, den här gången lakrits<---- (stavas det så) smak. Svårt att tro men det är väldigt gott faktiskt.

Känner att det börjar klia och svida i mina ögon nu så att ja ska väl stänga av datorn nu och soova.

Godnatt och drömsött



jag & moa från skolavslutningen i fredags


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0