nyss vaknat...

... och sitter nu i sängen och väntar på att anna ska vakna.

Andledningen till att det inte har blivet så mycket skrivande i helgen är för att det har varit fullt upp med att anordna ett disco som vi i klassen hade. I fredags var det för årsk. 1,2 och 3. Och igår årsk. 4 och 5.

I fredags gick det jätte bra och vi fick in rätt  så mycket pengar faktiskt. Det var typ fullt i lokan iaf. Men igår blev det inte lika mycket. Menmen.

Tog även fram min moppe igår så jag och anna var ju ute ett tag och körde lite, snacka om att det kändes härligt:)



Nä nu ska jag försöka få liv i anna snart, har tråkigt!
Vi var vaken typ hela natten inatt. Jag somnade runt 4 och anna 5 så jag förstår att hon är trött.

- byebye

Kommentarer
Postat av: simone

Ola sötcookie! Vad göru för spännande? Jag tar break i arbetet (webbdesign) passar på att njuta av solen ;P

2010-04-22 @ 16:26:28
URL: http://fattybom.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0