Goodnight

Har riktigt ont i fötterna nu efter att ha gått precis hela dagen igen. Har vandrat flera mil känns det som.

Det blev en hel del shopping idag i alla fall. Kom tillbaks med en kofta, leggins, 2 linnen, en klänning och 2 t-shirts. . sen köpte dom andra lite saker också. Super nöjd är jag i alla fall.
Jag kan säga att det var inte alls som affärerna hemma i Sundsvall. Allt var så mycket fräschare och det var stora maffiga dörrvakter med walkie- talkies som stod vid varje ingång. Dom var lite läskiga faktiskt!

Vi gick även förbi Triumphbågen (en stor byggnad mitt i en stor rondell) och kollade på alla bilar som höll på att krocka med varandra hela tiden. Snacka om att inte ha någon koll!
Vi vandrade efter det till Sacre Coeur(en stor kyrka) där det var massa underhållning lite överallt. Och till sist hamnade vi på en söt liten restaurang och avslutade dagen med en super god pizza.

Nu blir det dags att sova sista natten här inatt. För imorgon vid 12 tiden drar vi iväg till flygplatsen för att träffa Anna. Där jag och Anna fortsätter till Kanada. Gud så kul det kommer bli!
Har läst igenom en sida om ”varför du inte behöver vara flygrädd” och ja, det hjälpte kanske lite men är fortfarande super nervösL *snyft*.

Triumphbågen


Sacre Coeur




Btw… Måste bara säga att ni som säger att fransmän vägrar prata engelska och är otrevliga mot turister har fel, Fel FEL!! Dom är huur trevliga som helst. Man blir behandlad som prinsar och prinsessor här. Känner mig verkligen riktigt välkommen här i Frankrike.
Uscha, vill verkligen inte ååka härifrån!

Godnatt sötnosar♥

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0