Gud vad jag trivs..

 ..här i Paris! Hit ska jag flytta när jag blir lite äldre har jag bestämt. Hehe.

I alla fall så gick vi ut för att leta efter en restaurang (stavade jag rätt?), och hamnade på världens dyraste gata. Det var affärer som Chanel, Dior, Armani och blabla. Hittade ett jätte snyggt linne där som kostade 10 000. Ett helt jävla normalt bas linne! Nej det har jag inte råd med.

Vi stannade på en restaurang i alla fall där jag helt klart kände mig som en hemlös bonde. Herregud, här var verkligen inte en ”svensson” familj välkommen kände ja. Där satt allihopa med, ja, typ kläder från de dyra ”ställerna” och satt och där så prydligt och fint så. Och så kommer familjen janson och sätter sig där helt sluten efter en resande dag och vräker i oss maten. Ja man blev nog lite uttittad. Haha.
Men asså shitt.. ett glas,.. ett sketet glas med vatten kosta 10€ (för er som inte vet hur mycket det är så är det runt 100 kr). Är inte det lite väl dyrt?


Här är iallafall den goda maten vi fick där borta, yummiee:)


Nu ska resten av familjen låna datorn en snabbis.
Lägger in bilder från dagen senare ikväll.
Håll ut så länge:))
KRAM♥


Kommentarer
Postat av: nicole

Åh det är så vackert i paris :)

tror att det finns någon affär där som heter typ piwkie eller liknande som har snygga och inte så dyra kläder



/Shoppaholly

2010-07-22 @ 23:01:47
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: Så lite så :)

kollade nu på mina shorts jag köpte där och affären hette: pimkie



ha det så kul nu i paris!

/Shoppaholly

2010-07-22 @ 23:08:46
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0