Kom för ett tag sen hem...

...från stranden i timrå. MEN ja bada inte. Strannngeee va? Kunde verkligen inte hoppa i, det var ju SVINKALLT!! Som tur var så blåste det lite kallare där borta så ja överlevde ändå, annars hade ja dött kan ja lova.

Just nu sitter jag och lyssnar på min nya lista på spotify, ja har lagt till bara bra låtar. Och då menar ja verkligen bra! Är så stolt :') Närå ja skojja.


Ikväll blir det iallafall mys med Annispannis. Vi ska hyra film, fixa naglarna, ansiktsmask(om vi har några) och poppa popcorn och äta grönsaker med dipp. Låter det inte mysigt? :') Såklart det gör.
Vad det blir för film vet ja inte än, men jag är iallafall jätte sugen på att se en skräckis. Älskar't. Vi får se hur sugen anna är på det, annars får ja väl försöka övertala henne!

Nä nu ska ja gå och göra nånting annat kul.

Puss & Kram, hallonbanan♥


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då?

2010-07-04 @ 18:37:19
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: ASIAT

sv: på gina tricot, fast förra året!

vad händer imorgon då sötnos?

kram! =)

2010-07-04 @ 20:28:56
URL: http://asiat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0