Paris dag 1: Hotellet.

Äntligen framme på hotellet. Det är hur snyggt som helst här inne. Man känner sig verkligen som en prinsessa när man är här. (okej, jag överdrev lite) Men det är helt klart  värt varenda öre!

Flygresan gick sämst, jag höll på att dö av alla luftgropar m.m. Uscha buscha vad jag hatar att flyga. Menmen..

Nä nu tjatar dom på att jag ska slita mig från datorn.. vi ska ut och käka nånstans nu.
Skriver senare ikväll istället.

Puss och Kram, hallonbanan.♥


btw.. vi mötte frankrikes president påväg till hotellet, snacka om många poliser och livvakter han hade. Men, cooolt va?? :))

Kommentarer
Postat av: C.mode

sv:Ja , riktigt gott var det!

Åh , kul att vara i Paris!

2010-07-22 @ 20:18:25
URL: http://carolinemode.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0