the Truth about me

* Jag har Klaustrofobi - Cellskräck. Inte så här super extremt men. aa.
* Jag har blivet otroligt flygrädd på sistone och får panik när jag sitter i ett plan. Kan nog lite bero på cellskräcken.
* Jag har två pappor, en som är uppe i himlen och en som är nere på jorden.
* Jag kan vara väldigt blyg ibland mot människor ja inte känner riktigt bra.
* Jag knäcker på fingrar, ben, rygg och nacke. Illa va? (Dock gör jag det inte lika mycket nu som förut)
* Jag tycker inte alls om jordgubbar. Fast ibland äter ja dom ändå för sommarens skull.
* Jag har sämst självförtroende, och då menar ja verkligen sämst. Den är på noll.
* Jag har spelat fotboll i cirkus 4 år (av och till). Men slutade för några år sen och satsade 100% på dansen istället.
* Jag önskar att jag var 9-10 år igen.
* Jag tycker att mysiga hemmakvällar är det mysigaste som finns.
* När jag var liten var jag med om ett jätte åskoväder. Jag gick inte ut på flera månader när det var ett ynket litet moln för jag var så rädd för åskan. Jag var även super rädd för regn.
-* När jag var 6 år och min nuvarande pappa kom in i bilden tog han ut mig då det spöregna ute. Vi spelade fotboll och det var första gången på cirkus ett år då jag kände mig trygg och orädd ute då de regna och åska.  
--* Det har förbättrats med tiden men jag tycker fortfarande inte om åska.
* Jag är otroligt morgonpigg.
* Jag har hållt på med dans ända sen jag var 4 år.
* När jag gick i 5:an så bröt ja benet när ja hoppade i ett litet hopp med snowracern med kussen min. Jag fick en spricka genom smalbenet och fick gipsa HELA högra benet och ha de 4 kilo tunga gipset i ungefär 2 månader.
* Det är inte ofta ja blir sur, men när jag väl blir det så vill ingen stå i närheten av mig. 
* Jag och min familj har ätit tacos varje fredag i 10 års tid. Missar vi en fredag så blir det lördag eller söndag istället.
* Jag har världens bästa morfar.
* I fyra år bodde jag och mamma själv på övervåningen och mormor och morfar på nedervåningen. De åren var det mysigaste åren i mitt liv.
* Jag har svårt att binda mig till folk. (Nånting som jag absolut vill ändra på)
* Det finns en person jag seriöst skulle offta mitt liv för.
* Jag har trott att jag har haft cancer i cirkus ett halv år nu. Fick ett glatt besked för nån dag sen där det stod att det inte var det.
- * Känner att jag kan slappna av mer efter det nu.
* Halva min släkt bort i stort sett i österrike. (På pappas sida)
* Jag är väldigt envis och får nästan alltid min vilja igenom.
* Jag känner mig otroligt handikappad utan min mobil.
* Jag är typ facebook galen. Hatade fb förut och sa till mig själv att jag aldrig skulle skaffa det men...sen hamnade jag där ja me.
* Jag älskar att sova. Finns inget bättre.
* Jag hatar att jag älskar skräckisar.
* Jag nöjer mig INTE med en andra plats, första plats...annars får det vara.
* Jag har svårt att ljuga för folk. Gör jag det så märks det ofta. Jag har alltså inte alls nå bra pokerface.
* När jag får mitt bidrag så tar det mindre än 4 dagar innan den är slut.
* Min absolut favorit film är och har alltid varit Pinocchio. Jag var kär i den när jag var liten och hade en period då ja såg den minst 2 gånger per dag.





Kommentarer
Postat av: carro

söt du är, du har också en kanon fin blogg:)

2010-07-18 @ 11:48:01
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :)



Gillar inte heller att bli instängd i små rum :S

2010-07-18 @ 12:57:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- snällt att du bryr dig :)

Vad görs?

2010-07-18 @ 15:50:20
URL: http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE
Postat av: nathalie o ebba

aa :O

2010-07-18 @ 16:26:37
URL: http://liveonetime.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Låter bra det. Samma här. :)

Vad gör du??

2010-07-18 @ 18:44:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du hittat på idag då? :)

kramkram!

2010-07-18 @ 18:49:14
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja eller hur, små söta minilack som är döläckra tipsa gärna nära & kära;)

2010-07-19 @ 15:01:03
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0