uscha. fy. blää

Det är ytters tre dagar kvar nu tills skolavslutningen på höglundaskolan. Mina tre sista dagar på den skolan. Känns lite tärt faktiskt.. nej, mycket tärt - sorgligt. Det som är ännu mer sorgligt är att det bara är massa utomhusaktiviteter och massa spring hit och dit med klassen nu så då kan man ju inte heller vara med. Nu ska ja förklara mig lite kort. I lördags natt så skulle jag och anna och hem från ett ställa med moppen och då blev det en liten olycka.. Vi vurpa. Tvärbromsa på grus är inget att rekomendera ska ja säga. 
Svullen och sår på båda knäna, blåmärken lite här och där. Brännmärke och asfaltstatuering på armen samt skrapsår. Sen var det då nacken, axeln och huvudet som inte klarade sig lika bra. Menmen, sånt är livet liksom. Anna fick sår på knäet, stukad fot och nackproblem hon också.. Uscha.. lillgumman. Dåligt samvete man får nu asså. Aja det kunde ha gått värre. Nog synd om mig.


Men tänk vad dagarna har gått fort.. tyckte det var nyss som det var två veckor kvar. Och nu är det tre dagar, TRE F*CKING dagar kvar till sommarlovet, och mallorca. Tummen upp för de asså. Shitt vad ja längtar.

Tvinga iväg mig och anna till birsta ett tag idag också. Fick ju rå panik då det är bal imorn och man inte hade grejer till de. Så köpte med en sjal och ett par örhängen. Fick även hem ett par skor, sommartröja från gina, två st leggins, bh och en bikini. Najs. 

Sen blev det biteline med anna, kicki (annas syrra), dick (kickis pojkvän) och anna (kickis kompis). Och efter den underbart goda middagen blev det bio med anna, anna och kicki. Sex and the city. Inte den bästa film man sett men ändå helt okej.

Uscha vad mycket och onödig fakta ja har skrivet. Men kände verkligen för att skriva av mig lite grann nu när det var så länge sen.

Ska nu försöka sova, ska upp tidigt imorn till sjukan. BLÄÄ.


Har ingen bild som passar direkt detta inlägg (uscha.. gillar inte bloggar som inte har nå bilder)

Aja..Det får gå för den här gången.

ciaaaooo


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0