Yoga

Slapp dag idag på skolan.
Började med engelska nationella som var skit enkel, kändes riktigt bra när jag gick ut ur klassrummet. Sen vart det lite svenska arbete (gjorde inte så mycket) och sen idrott (gjorde inte så mycket där heller) Alltså en slappdag.

Efter skolan så blev det stan med Issa och sen så drog vi till barre och fika lite (som vanligt)

Sen blev det tandläkaren och efter det så tog ja min sista Gardasil spruta som gjorde så in i helsike ont. Aja, skönt att det är över nu iallafall.

Nu blir det snart middag och sen efter det drar jag iväg till Moa för att sedan dra iväg till Yogan med hon och Line. Har aldrig vart på yoga förrut så det ska bli lite spännande.

Inom en kort tid så kan jag nog göra en sån där "sak" :)


Kommentarer
Postat av: annadiamants.blogg.se

mm :)

HAHA SICK :D! ja skulle vilja pröva hot yoga, hört att man förbränner massor? ha en fin dag duu!

2010-03-25 @ 13:19:40
URL: http://annadiamants.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0