God damn you're beautiful

Är så otroligt trött och less på skolan nu. Betygen sätts på fredag och har man inte hunnit gjort sina prov och eller inlämningsuppgifter klar tills dess så är det kört. Illa. Får lite panik då ja för bara nån dag sen fick reda på att jag har ett gammalt fysik prov sen 8:an som måste göras på tisdag, annars blir ja underkänd i fysik. Kul va? Snäll lärare som berättar det nu efter 1½ år. BLÄÄ.

Nä men nu de senaste timmarna har jag:  Skrivet en uppsats, skrivet 3 olika texter på engelska, gjort 2 spanska läxor, läst en so text om och om igen (så ja ska fatta) - vi har diskussions"prov" imorn på so:n, läst en bok i en timme som ska vara klar på tisdag (nyss börjat läst) och sist men inte minst... pluggat lite fysik.
Är helt utmattad nu, var otroligt länge sen ja pluggade så här mycket.. men stolt känner jag mig just nu :) haha.


Nu blir det teve dags ett tag. Nån som ska se Anna Bergendahl ikväll? inte jag iaf.. tycker det bara har blivet töntigt och onödigt nu då länderna bara röstar på varandra;P uscha..



Hörde den här låten första gången igår hos anna. Skit bra låt ♥

ciiiaaaooo

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0