nice fredag

Dålig på att skriva i bloggen.. ska verkligen försöka bättra mig.

Ska berätta lite om igår.

Igår efter skolan så åkte jag och stina ner till stan och var där en stund. Köpte en tröja och lösnaglar. Så nu är plånboken i stortsett tom. Förstår inte riktigt hur ja ska klara mig resten av månaden.

Sen vid 8 tiden så mötte ja upp melina, anna, malin och elin och så tog vi bussen till malcolm. Där vi tillbringade resten av kvällen.

Ska säga att jag hade riktigt kul med allt folk!
Synd att den inte sluta så bra bara ;(


Imorse vaknade jag tidigt pga av att ja måste jobba. Slutade runt 2-3 och gick på stan en stund. Sen blev det hem och städa. Har även bakat en kladdkaka med syrran.
Pappa fyller år idag så vi ska ha grillkväll men släkten ikväll. Ska bli riktigt mysigt faktiskt:)

Så ikväll kommer det bli en rätt så lugn kväll. Känner att det kommer bli skönt.

Nu piper det att kladdkakan är klar.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: miiah

sv: aha okej :) nej samma här ungefär ;p får damp på att mitt internet inte fungerar på min dator bara :( haha :P

kram

2010-05-08 @ 16:29:21
URL: http://miijauh.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0