O herregud vad dagarna går fort.

 Nyss så var det ju september?   Och nu är det bara en månad kvar till Julafton.  Lite man längtar då!
 

Försöker skriva lite grann i min önskelista, men än har jag inte kommit nå långt alls.
* Pengar.
 Är det enda som står. Ja menar, får man pengar så kan man ju köpa det man vill ha själv. Det är ju mycket bättre!

Får ja pengar så ska ja nog köpa en klocka, reebok skor, lite kläder och resten lägga undan till utomlandsresan med mina vänner :) (när det än blir av).


Nog om den informationen.

Idag så har det varit skola, skola och åter igen skola. Gick efter det till pappas jobb och pluggade lite där innan vi åkte hem. Och nu sitter jag här och har det tråkigt. Funderar lite grann på att dra mig till birsta en snabbis med en snäll person. Får se om den snälla personen vill följa med mig bara ;) Känner ett stort behov av nya kläder och skor.. OCH en jacka. Hua.

Men.. hejdå!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0