Yeah yeah

Det gick ju verkligen bra med bloggningen.. not!

Men nog om detta tjat.


Jag har iallafall haft en awesome helg, i fredags så var ja med moa och hade julmys,i lördags så var ja först i allsta, sen blev det bergsåker och sedan drog vi ner till stan till våningen där det var high class party. Och inte nog med det, Dj:n var ingen mer än hanapee, fränish va?




I söndags mådde jag dåligt, i måndags mådde jag dåligt och idag mår jag bättre.
Så i söndags och måndags låg jag mest i sängen och tyckte synd om mig själv och magen:) Mer har ni inte missat om mitt fantastiska underbara vardag.

Nu ska jag öva in min text om Vinterkräksjukan som jag ska ha redovisning om imorgon, yup ni hörde rätt... vinterkräksjukan. Tro mig, det var inget ja ville!

bajsbajs♥


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0