Mina fina ord [Onödig information]

Jag har aldrig riktigt varit en person som har svurit. (Alltså sagt jävlar, fan m.m)Visst har det väl kommit upp fan, jävlar, jäklar, skit på dig...och sånna ord nångång men oftast så har det varit andra ord. Som jag tycker låter lite bättre.. fast konstigare. Vet inte om jag har fått det lite grann från min mormor, som alltid säger "Va fåglarna" när hon svär.

Det brukar vara lite olika vad jag säger.  Gör jag riktigt mycket illa mig så brukar det komma fram ett helt nytt ord som jag skriker ut.
Men just nu så är det väl de här fyra orden som ja säger mest, istället för fan m.m.


Ord: Fucking.
Oftast i de här meningarna: "Jag är så fucking trött just nu", "Den där fucking saken stod ivägen".
Just det här ordet kan komma i vilken mening som helst.

Ord: Fitta elr Fitt-.
Oftast i de här meningarna: "Ska slänga den där jäkla fittboken i nått fitthörn" (skolböcker, då jag sitter och pluggar och det inte går så bra för mig). "Fitta vad det där gjorde ont".
Försöker helst att inte säga de där ordet så mycket.

Ord: Satan.
Oftast i de här meningarna: "Satan i gatan", "Satan vad snygg han var", "Satan vilket stort sår", eller bara "Satan".

Ord: Gudars.
Oftast i de här meningarna: "Gudars så mycket klockan är", Åh Gudars så hemskt".


Så mina vänner - och familj, och alla ni andra som stör er på att jag säger dessa ord. Jag SKA sluta säga dessa ord, enbart för eran skull.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0