Hösten

Tjollahopp tjollahej

Hösten har kommit nu och det märker man ju klart och tydligt här i Sundsvall.
De senaste dagarna har löven bara trillat av träden, det har varit grått och kallt ute och just nu så öser bara regnet ner. ÖSER!

Skulle egentligen ha cyklat till skolan idag
men min snälla pappa erbjöd sig att komma och hämta upp mig och skjutsa mig till skolan även fast han var på jobbet. Har jag inte världens bästa pappa då eller?♥ hihi.

Men själv så tycker jag hösten är hur jäkla mysig som helst. Då det börjar bli lite kallare ute så man får ha på sig lite kläder och en mysig halsduk runt nacken som man kan mysa sig i. Då det har blivet mörkare ute så man kan tända massa ljus på kvällen, och dricka en varm kopp the. Älskar't verkligen.

Bjuder på två gulliga bilder på mig, ser ni mustaschen?.. jag odlade den igår, visst passar jag?

hejdå göllöngar


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0